2012. március 3., szombat

22 db-os 68-as kislány ruhacsomag - Jelenlegi ára: 6 600 Ft


Eladó a képen látható 22 db-os ruhacsomag.
Megtalálható benne:
1 db Leo-Poldi mályva színű, polárral bélelt kapucnis kabát (átmeneti inkább)
1 db Leo-Poldi rózsaszínű, polárral bélelt mellényke
2 db sapi (az egyik Hello Kitty)
2 db plüss nadrág (Cherokee és Ladybird)
6 db rugdalózó (3 db pamut, 1 db polár picit bolyhos, 1 db pamut lábfej nélküli picit bolyhos, 1 db plüss lábfej nélküli, az elején van egy folt, ami szerintem kijöhet még)
3 db Cherokee hosszú ujjú póló
4 db rövid ujjú body (a lila galléros elején van egy folt, illetve a fehér alapon rózsaszín csíkos body  anyaga az ülepnél a kapcsoknál egy picit elengedett, amit fotóztam)
3 db hosszú ujjú body (2 db C&A, az egyik fenekén van két ici-pici lyuk a bolyhozótól, amit fotóztam, 1 db Tesco)
ADOK AJÁNDÉKBA 5 PÁR ZOKNIT!
Amin hibát találtam, azt jeleztem, a többi folt és szakadás mentes.
Állatszőr- és dohányfüst mentes lakásból küldöm az általam eladásra kínált ruhákat.  
Pontos postaköltséget csomagolás után tudok mondani.
Nagyon köszönöm hogy benéztél, kérlek, ha időd engedi, nézd meg a többi aukciómat is!



Jelenlegi ára: 6 600 Ft

Az aukció vége: 2012-03-06 14:18
. 22 db-os 68-as kislány ruhacsomag - Jelenlegi ára: 6 600 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése